woensdag 28 december 2016

Uitnodiging voor de 9e Late Kerst, te Vroege Nieuwjaarsloop in Aalten

In 2015 waren we te gast in IJzerlo
Late Kerst, Vroege Nieuwjaarsloop 2016

“TRIPLE – H – RUN”

Genieten van de buitenlucht in de Haartse dreven…..
Vogels spotten in Hemden…..
Struinen door de Heurne…..

Het kan allemaal op woensdag 28 december a.s. bij de inmiddels traditionele Late Kerst, Vroege Nieuwjaarsloop. Om 10.00 krijgt de pers de gelegenheid om wat fijne plaatjes te schieten, alvorens de deelnemers op pad gaan. Er kan gekozen worden uit 2 afstanden, namelijk de 10,12 kilometer en de 15,96 kilometer (Garmin 405). De groep gaat gezamenlijk van start in een tempo van rond de 6 minuten per kilometer en de splitsing vindt plaats bij 7,7 kilometer.

De start- en finishlocatie is gelegen op de Sniedersweide 35, 7123 AJ in Aalten en hier vindt ook de afterparty plaats. De organisatie is in handen van de koppels Bruil en Roos. Deelname aan deze activiteit is gratis en op eigen risico. Het is een grensoverschrijdende run, maar er vindt slechts zelden een paspoortcontrole plaats. Wil je graag meelopen geef je dan wel even op via deze site, app, facebook of mail.

Deelnemers: 1.Frank Roos, 2.Andre Bruil, 3.Geert Wevers, 4.Ingrid van Zolingen, 5.Lisa te Molder, 6.Wouter Raben, 7.Marco van Rijs, 8.Roy Ebbers, 9.Wim Brinkman, 10.Denise van der Donk, 11.Patrick Ikink, 12.Sabine Ikink, 13.Angelique Vrijdag, 14.Roel Rusink, 15.Henk Mengers, 16.Anita Roos, 17.Rudi Meinen, 18.Carla Hoornenborg, 19.Inez Balke, 20.Evelien Hillen, 21.Wim Rensink, 22.Peter Baten, 23.Henk Lammers, 24.Henk Bol, 25.Dirk Vreman, 26.Theo Stronks, 27.Maria Griffioen, 28.Joke Balke, 29.Henrie Drenthel, 30.Samantha Zegers, 31.Paula Verwaaijen, 32.Linda Scholten, 33.Vincent Scholten, 34.Gerdy Hoornenborg, 35.Gerjo Wevers, 36.Walter Vaags, 37.Cindy Brusse, 38.Tracey Jewell, 39.Robin Wubbels, 40.Tim te Brake, 41.Ankie te Brake

Daarnaast lopen we op Nieuwjaarsmorgen ons traditionele rondje om de Slingeplas met de mogelijkheid om een Nieuwjaarsduik te nemen. Opgave is hier niet voor nodig. We vertrekken om klokslag 10.00 uur aan de Ahavestraat 38 in Aalten.

18 opmerkingen:

Denise Eskes zei

Ben erbij!

Anoniem zei

Inez Balke

wim Rensink zei

Ik wil mij graag opgeven.

Anoniem zei

ik bun d,r bi-j!!!
Groeten D V uit H

theo stronks zei

ik loop graag mee.

Anoniem zei

Maria en Joke lopen ook graag mee.

Henrie zei

Present :) !!

Unknown zei

Ik sluit me graag aan :) kerstkilo's eraf lopen, haha!

Unknown zei

Ik wil me graag ook opgeven voor morgen.
Groetjes Paula Verwaaijen

Linda Scholten zei

Ik loop ook graag mee.

Gerjo Wevers zei

Beetje laat maar kan ik me nog aanmelden voor morgen?
Ik hoor het wel.
Groetjes Gerjo

Geert zei

Tuurlijk Gerjo, opgeven kan de hele dag nog, je staat er bij

Unknown zei

Ik ook!

ineke mengers zei

Veel plezier. Door een familiebezoek in het verre westen lukt het me toch niet om aanwezig te zijn.

Cindy zei

Ik ga ook graag mee!

Unknown zei

Ik ga ook nog graag mee.

Robin Wubbels

Unknown zei

Ik ben er ook bij!

Ankie zei

Ik wil ook graag meelopen