vrijdag 7 december 2012

Blind team GUV Run voor Serious Request

Lianne ter Haar gaat de hele etappe mee naar Enschede en ze wil graag een team vormen van in totaal vijf of zes lopers of loopsters. Ze heeft een auto ter beschikking en zoekt dus nog een aantal atleten.

Heb je ook nog geen team en lijkt het je leuk om samen met Lianne een team te vormen geef dan even je naam door. Over de etappes en het aantal kilometers dat je gaat lopen worden jullie het wel eens, als er iedere etappe minimaal maar één persoon loopt. Wie maakt het team compleet?

Blind team: 1.Lianne ter Haar, 2.Wendy Hemink, 3.Odette Verheij, 4.Petra Buhn, 5.Angelique Barneveld (2 etappes), 6.Bianca Eekelder (één en de laatste etappe)

Willen bovengenoemde personen even contact opnemen met harmenlianneterhaar@gmail.com om één en ander af te spreken?

5 opmerkingen:

Wendy Hemink zei

Ik wil wel met je mee doen!

Odette Verheij zei

count me in!

Unknown zei

Ik wil ook mee doen

Lianne ter Haar zei

Super, er kan nog meer bij!! Dames mijn mailadres is harmenlianneterhaar@gmail.com Kunnen we contacten met elkaar over hoe en wat. Gr Lianne ter Haar

Angelique zei

Ik doe mee!